środa

Pytania klientek - Ciąża a trądzik różowaty

W dzisiejszej poczcie znalazłam bardzo ciekawy e-mail z unikalnym pytaniem. Oto treść..
"Witam, Dermatolog stwierdził u mnie trądzik różowaty i przepisał Erythromycyne. Jestem w 35 tygodniu ciąży. Czy biorąc antybiotyk nie zaszkodzę dziecku? Czy coś poza nim mogę jeszcze stosować? Ela."
Pani Elu, przy stosowaniu antybiotyku podczas ciąży - istnieje pewne niebezpieczeństwo dla dziecka. Jednak skoro lekarz Pani go przepisał, to znaczy, że chyba nie ma innego wyjścia. Proponowałabym jednak zastosowanie Kolagenu Naturalnego firmy Inventia, który jest bezpieczny i dla Pani i dla dziecka.

Wyniki testów wskazują, że Kolagen Naturalny Inventia wzmacnia i uelastycznia skórę. Dzięki temu w znacznym  stopniu łagodzi on objawy trądziku różowatego.

Jaki stosować Kolagen Naturalny przy trądziku różowatym? Trądzik różowaty jest schorzeniem dotyczącym głównie skóry twarzy. Do pielęgnacji twarzy używamy Kolagen Platinum, przy pielęgnacji ciała stosujemy Kolagen Silver.

Jak leczyć trądzik różowaty? Przede wszystkim powinniśmy wzmocnić kruche naczynka. Podstawowym spoiwem delikatnych naczynek jest Kolagen Naturalny. Dobre efekty dają też peelingi chemiczne, które pogrubiają naskórek, a także preparaty zmniejszające przepuszczalność skóry. Im skóra mocniejsza, tym rzadziej dochodzi do nawrotów.
Chcesz się dowiedzieć więcej szczegółów na ten temat, zapraszam na stronę: Trądzik Różowaty

2 komentarze:

  1. Leczę się już 4 lata, zawsze zmiany wychodzą na koniec lata. Dermatolodzy ( czterech w naszym mieście) uparcie twierdzą że to trądzik różowaty. Dobra kosmetyczka do której wysłała mnie znajoma dentystka, twierdzi ze to w żadnym razie nie trądzik, że może łojotokowe zapalenie skóry, choć nie jest pewna. Ja podejrzewam że może łuszczyca, bo siostra ma. Dermatolog mnie wyśmiała. Czy jest możliwość abym wysłała Pani zdjęcie moich zmian na twarzy? Może Pani odpowiedziałaby mi co podejrzewa? Bardzo proszę o odpowiedź na moim blogu w miejscu "NAPISZ DO MNIE" Będę bardzo zobowiązana. Pozdrawiam Magdalena N

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:57

    Witam, od 4 lat walcze z tradzikiem różowatym (mam 18), stosowałem różne maści, które nie przynosiły żadnego efektu a tylko maskowały, a zarazem pogarszały stan tego gówna. Do dermatoologa nawet nie szedłem, szkoda czasu a i tak czułem że mi nie pomoże. Szperając po necie zrozpaczony szukałem czegoś co by to wyleczyło. Natknałem się na stronę http://www.kolagen-inventia.pl/ piszą że podobno przełom w zwalczaniu trądziku. Patrząc na ceny mnie odrzuciło 139 zł - 40ml. kolagenu. Na szczęscie można zamówić tester kolagenu 17 zł - 4 ml. tak też zrobilem zamawiajac od razu 2. jestem juz po jakis 20 kuracjach (smarowaniach) i musze przyznac ze widac poprawe, nie pamietam kiedy ostatnio mialem tak ladna twarz (nie perfekcyjna, ale znaczna poprawe widac). Nie zapeszajac zobaczymy co dalej. Tak że zachecam wszystkich do zamowienia, ja zamowilem juz. Kolagen jest bardzo wydajny naklada sie go w barddzo malych ilosciach. Pozdrawiam i życze sukcesu
    Południowy (sth100@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj ten wpis